מה אנחנו מציעים

דלת חשמלית לבניין

דלתות הזזה חשמליות לבתים משותפים, למה זה טוב?

היגיע הזמן להחליף דלת כניסה לבניין, הדלת הישנה כבר סיימה את תפקידה ואתם צריכים עכשיו להתקין דלת כניסה חדשה. ההמלצה שלנו היא להתקין דלת הזזה חשמלית אוטומטית, התחום החם והמתפתח בתחום דלתות כניסה לבניין. אז נכון, דלתות הזזה חשמליות הן יקרות יותר, אבל יש להן הרבה מאוד יתרונות. אז למה בעצם?

יתרון ראשון- נוחות ונגישות

השימוש בדלתות הזזה חשמליות הוא בראש ובראשונה נוח יותר. הדבר חשוב בבית מגורים שבו בבוקר דיירי הבית יוצאים מהבית עם תיק עבודה, פח הזבל מאתמול, תיק של ילד אחד ואולי אפילו תיק של ילד שני וכמובן צרור המפתחות ועכשיו עם כל זה צריכים לפתוח את הדלת. הרי ברור שיותר נוח אם הדלת היא דלת הזזה שנפתחת לבד. דלתות הזזה חשמליות מאפשרות גישה נוחה לכלום, לא רק לאזרח הפשוט אלא גם לנכים או בעלי מוגבלויות שגרים בבניין או כאלו שרב באים לביקור. כאשר ישנה דלת הזזה חשמלית, אורחים אלו לא צריכים להתמודד עם פתיחת דלת כבד או לא צריכים להמתין שמשהו יפתח אותה עבורם. גם כאן ברור שנוח יותר שהדלת נפתחת בעצמה.

דלתות הזזה חשמליות עוזרות בשמירה על הניקיון חלל הכניסה

שימוש בדלתות הזזה חשמליות מסייע מאוד השמירה על ניקיון פנים הבניין. דלתות הזזה חשמליות, סגורות רוב הזמן ואין אפשרות להשאירן פתוחות, זאת בניגוד לדלתות רגילות שברוב הבניינים, מפאת הנוחות, נשארות פתוחות רוב היום. השימוש בדלת הזזה, מונע כניסת לכלוך מהרחוב בעיקר בימים שבהם יש רוחות חזקות שמעיפות את הלכלוך לתוך הבניין, שימוש בדלתות הזזה ישאיר את הלכלוך בחוץ וישמור את הכניסה לבניין נקייה יותר.

סיוע בשמירה על ההיגיינה האישית של הנכנסים

בדלתות הזזה אין צורך בידיות כמובן. יש לעובדה זו שני יתרונות חשובים, הראשון, הדלת עצמה לא מתלכלכת מתביעות אצבעות של הנכנסים, לא שאנשים הם מלוכלכים אבל הידיים שלנו אף פעם לא באמת נקיות. היתרון השני של 'דלת בלי ידית' הוא שאין נקודת חיכוך בין כל הנכנסים ובכך נמנעת העברה של חיידקים, פטריות ושאר זיהומים שיכולים לעבור מאדם לאדם דרך ידית דלת הכניסה. כך נשמרת ההיגיינה האישית של הנכנסים לבניין.
אלו רק חלק מהיתרונות של שימוש בדלתות הזזה חשמליות, נראה שלמרות שדלתות כאלו הן יקרות יותר היתרונות שלהן הם ברורים ולכן כדאי לחשוב על לעבור לדלתות מסוג זה.

צור קשר

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך :

תיקון תיבות דואר

תיקון תיבות דואר תיבת הדואר מכונה גם "תיבת המכתבים" והיא נועדה על מנת לקבל את כל הדואר הנכנס שאנו מקבלים בצורה נוחה ומרוכזת. בנוסף להיותה

קרא עוד »
מערכת כניסה מודרנית
מערכת כניסה מודרנית

השאלה איזו להציב בכניסה למשרד שלכם מטרידה אתכם לאחרונה? בחרתם לעשות שיפוץ וברור לכם שהדלת היא חלק בלתי נפרד מהחידוש של המקום? אתם לגמרי צודקים.

קרא עוד »
דלתות כניסה זכוכית

דלתות זכוכית – המכונות גם דלתות סיקוריות, הן דלתות מזכוכית מחוסמת, אשר מחוברות ישירות על הקיר, באמצעות פרזול וללא מסגרת אלומיניום. היתרון של דלתות אלה

קרא עוד »
תיבות דואר לבית פרטי

גם אתם רוצים שהכניסה לבית הפרטי שלכם תהיה מושלמת עד הפרטים הקטנים ביותר? מהרו להזמין את אחת מתיבות הדואר המעוצבות להפליא מבית פאר אנפון! נהוג לחשוב

קרא עוד »

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!