מה אנחנו מציעים

דלתות הזזה חשמליות לכניסה מנצחת

דלת הכניסה היא הגורם שמבדיל בין הבית לבין החוץ. היא מקדמת את הבאים לבניין, ובהתאם למה שהיא משדרת כך חשים הבאים לבקר. המומחים של פאר אנפון כאן כדי לספר לכם על אפשרות מנצחת לדלת כניסה, התקנת דלתות הזזה חשמליות.

איך זה עובד?

דלת הזזה חשמלית היא דלת שנפתחת בצורה אוטומטית על בסיס חיישנים שונים. הדלת יכולה להיפתח גם בצורה אוטומטית וגם על ידי לחצנים. היא כוללת גלאי בטיחות למניעת סגירת הדלת בעת מעבר ונעילה חשמלית. הדלת מותקנת על מסילה עילית, כך מתקבל מראה אסטטי מצודד. דלתות חשמליות מותקנות בעיקר בכניסות למשרדים, חנויות, בתים משותפים ועוד.

יתרונות

לשימוש בדלת הזזה חשמלית יש יתרונות שונים. ראשית, בעזרת דלת אוטומטית תוכלו לחסוך באנרגיה. אתם משקיעים כסף רב במערכות מיזוג אוויר מתקדמות, אך מתקשים לשמור על הדלתות סגורות. דלת אוטומטית תיסגר לבד, תייעל את פעולת מערכת מיזוג האוויר וכך תחסוך אנרגיה. בנוסף, דלת אוטומטית מאפשרת כניסה קלה יותר ומשרה אווירה מזמינה יותר בכניסה למשרד. כך לקוחות הנכנסים למשרדכם יכנסו עם חיוך ואווירה טובה יותר.

ניקיון והיגיינה

יתרון נוסף של דלתות הזזה חשמליות הוא בניקיון ובהיגיינה. הדלת נותרת סגורה רוב הזמן וכך כמות הלכלוך הנכנס לחדר מצטמצם למינימום. בנוסף, כיוון שהדלת נפתחת ללא מגע יד אדם היא נותרת נקייה. כמו כן, אין מגע בדלת, לכן נמנעת העברת חיידקים ומזיקים אחרים.

סוגי דלתות הזזה חשמליות

קיימים שני סוגים עיקריים של דלתות הזזה אוטומטיות. הסוג הראשון הוא דלת חשמלית ישרה. בדלת זו פתח הכניסה משתלב עם קיר הבניין, והדלת נפתחת בצורה ישרה לצדדים. הסוג השני הוא דלת הזזה עגולה. דלת זו בולטת אל מחוץ לקו הכניסה לבניין ונותנת לבניין מראה ייחודי. תוכלו לבחור את האם הדלת תהיה בצורה של עיגול שלם, חצי עיגול או רבע. בדלת מסוג זה פתח הבניין יהיה גדול יחסית ויוסיף לקו העיצוב של הבניין.

איך בוחרים?

איך תבחרו את הדלת שמתאימה לכם? ראשית חשוב לבדוק את מי עתידה הדלת לשמש. חישבו האם הדלת מיודעת למבנה מגורים, משרד או חנות. לאחר מכן חישבו מהו הרושם שברצונכם ליצור, האם אתם רוצים דלת בולטת שתהווה חלק נכבד מעיצוב המבנה, או שייעודה העיקרי של הדלת הוא כניסה לבניין. בנוסף למחשבה העצמאית חשוב לפנות לחברה שתדע לייעץ לכם ולעזור לכם למצוא את מה שמתאים לכם.

אבטחה בדלתות חשמליות

נושא נוסף שכדאי לשים עליו דגש בבחירת דלתות הזזה חשמליות הוא האבטחה. הדלת מהווה כניסה לבניין או למשרד, ואתם רוצים לווסת את הנכנסים. קיימות אפשרויות נעילה שונות וכדאי שתכירו אותן ותדעו מה מתאים לכם. בנוסף תוכלו להשתמש באינטרקום ומצלמה לבקרה נוחה יותר על הנכנסים.

צור קשר

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך :

תיקון אינטרקום במרכז

תיקון אינטרקום במרכז לפעמים יש תחושה שחשיבותו של האינטרקום לא מספיק מוערכת. אם נחשוב על זה לרגע, האינטרקום הוא שומר החומות של כל בניין,וילה או

קרא עוד »
תיקון דלתות כניסה לבניין

תיקון דלתות כניסה לבניין במקצועיות, במהירות ובמחיר משתלם של אנשי המקצוע מבית פאר אנפון. רבות הן הסיבות שבגללן יכולות דלתות הכניסה לבניין שלכם לדרוש טיפול איכותי

קרא עוד »
דלתות כניסה הן לא סתם דלת

דלת הכניסה לבניין, לבית, או למשרד, היא תמיד יותר מנקודה אקראית לכניסה ויציאה. דלתות כניסה לבניין מתפקדות גם כמעין כרטיס ביקור של הדיירים, ושילובן בכניסה

קרא עוד »
דלתות אוטומטיות מחיר

אם אתם קוראים את זה, סימן שאתם מעוניינים להתקדם ולהזמין דלתות אוטומטיות במחיר משתלם. כמעט כל מי שנכנס לבניין, למשרד או לכל מבנה, מעדיף את

קרא עוד »

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!