מה אנחנו מציעים

דלתות חשמליות tau למראה המושלם

באופן טבעי, הדלת היא הפנים של הבית וככזו היא צריכה להיראות טוב. בדלת נתקלים השכנים, העוברים והשבים וגם בעלי המקום, כך שאפשר לומר שהיא מייצגת נאמנה את המבנה ואת מה שבתוכו. דלתות חשמליות tau הן דלתות מיוחדות אשר מתאימות לכל מי שמעוניין להעניק מראה טוב למקום העבודה שלו ולהביא אליו כמה שיותר לקוחות.

דלתות חשמליות – למי הן מתאימות?

בזכות התכונות המופלאות שלהן, הכוללות גם פתיחה וסגירה אוטומטיים – דלתות חשמליות tau מתאימות למגוון רחב של בתי עסק. אלה כמה מבניהם:

  • חנויות בגדים – כל חנות בגדים מציגה לראווה את מוצריה. אלה יכולות להיות חצאיות אופנתיות, מכנסיים חמימים במיוחד לקראת החורף או צעיפים מהודרים. פריטים אלה ואחרים חושפות הדלתות החשמליות השקופות המזמינות את העוברים והשבים להתעניין בנעשה בחנות.
  • מסעדות – אין כמו ארוחה טובה לאחר עוד יום עבודה מוצלח ופורה. הדלתות החשמליות מותקנות במסעדות כדי לאפשר ללקוחות הרעבים לראות מה יש בפנים, ומעבר לכך, הן חסכניות ושומרות על המזגן שבפנים (אשר מכוון על חום או על קור, בהתאם לעונה). הדלתות החשמליות נסגרות באופן אוטומטי, ברגע שהאורחים נכנסים למסעדה, הדלתות נסגרות באופן אוטומטי.
  • משרדים יוקרתיים – העיצוב המיוחד של הדלתות החשמליות מסוג tau מתאים במיוחד למשרדים המשדרים יוקרה וייצוגיות כמו משרדי עורכי דין, סוכני ביטוח, חברות הייטק או משרדים להנהלת חשבונות.
  • מוסדות ציבוריים – הגישה אל המוסדות האלה צריכה להיות נוחה ומהירה לכולם. בזכות הדלתות החשמליות הגישה אפשרית לכולם, לגם לבעלי מוגבלויות המתניידים באמצעות כיסאות גלגלים. הדלתות החשמליות גדולות דיין כדי להיפתח לרווחה.

מי מתקין את הדלתות שלכם

דלתות חשמליות tau מצריכות התקנה בידי מקצוענים, שכן התקנה בלתי מקצועית עלולה לגרום לתקלות ולפעמים גם לפגיעות בגוף ובנפש. משום כך, כאשר אתם מבצעים שיפוץ במשרד ומעוניינים להתקין דלתות חשמליות, יש צורך לקרוא לחברה מקצועית שתטפל בעניין. רק חברה מנוסה כמו פאר אנפון יכולה להבטיח לכם הגנה טובה על המבנה וגישה נוחה אליו!

צור קשר

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך :

דלתות זכוכית

דלתות זכוכית – המכונות גם דלתות סיקוריות, הן דלתות מזכוכית מחוסמת, אשר מחוברות ישירות על הקיר, באמצעות פרזול וללא מסגרת אלומיניום. היתרון של דלתות אלה

קרא עוד »
דלתות אוטומטיות לכל בניין

לדלת הכניסה לבניין השפעה רבה ובלתי מודעת עלתדמיתו של הבניין בעיני דייריו ואורחיהם, ועל האווירה שתשרה בו. הפופולאריות של הדלתות האוטומטיות והדלתות החשמליות הולכת וגוברת,

קרא עוד »

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!