מה אנחנו מציעים

המדריך המקוצר לרכישת מערכת אינטרקום

התקנת מערכת אינטרקום בכניסה לבית היא בגדר חובה של ממש בכל בניין חדש או משתפץ, והכנת תשתית מתאימה למערכת היא חלק מכל תוכנית בנייה של בית משותף. הצורך לפרטיות והגנה על בטחון הדיירים ברור, ומערכות האינטרקום הולכות ומשתכללות עם הזמן. לפניכם המדריך המקוצר לרכישת מערכת אינטרקום לבית משותף.

הגדרת הצרכים והתקציב

ראשית, כמו בכל רכישה, יש להגדיר את הצרכים שלנו מהמערכת כדי שנוכל לרכוש מערכת אינטרקום מתאימה לצרכים אלה. קיימות היום בשוק הרבה מאוד מערכות אינטרקום, המספקות מענה לצרכים שונים, מתאימות לבניינים שונים, ועשויות מחומרים שונים, באיכות שונה ובעלות שונה. הגדרת הצרכים מראש מקטינה את המגוון ומאפשרת בחירה פשוטה יותר ופחות מבלבלת, תוך שמירה על מסגרת התקציב.

מצא את ההבדלים

כדי להגיע לקנייה כשאתם יודעים מעט על המערכות ננסה להסביר מעט על ההבדלים בין מרכיבי המערכות:

  • לחצנים ופאנלים: ישנם לחצנים שונים: לחצן אינטרקום בודד לצלצול, פאנל אינטרקום המשולב בקודן המאפשר קוד כניסה, אינטרקום עם קודן ומצלמה, מצלמה המאפשרת ראיית לילה או הידלקות נורה מעל האינטרקום בשעות החשיכה, והחידוש האחרון בתחום- אינטרקום מקודד הכולל קורא תגים אישיים או קורא ביומטרי. לכל פאנל מחיר שונה כמובן, רמת בטיחות שונה ורמת נוחות שימוש שונה.
  • יחידות פנימיות: ברוב מערכות האינטרקום היום ישנה אפשרות לענות לצלצול האינטרקום ממכשיר הטלפון הביתי או הנייד. היחידה הפנימית יכולה לכלול מסך וידאו במקרה ויש מצלמה, או יחידת מענה ולחצן פתיחה. למי שמעוניין ניתן לחבר יחידה פנימית למענה על יד הדלת, אך רוב האנשים מוצאים את המענה מהטלפון נוח יותר. היחידות הפנימיות המתקדמות ביותר הן מסכי מגע הממוקמים על ידי הדלת ומאפשרים לנו לענות או לפתוח את דלת האינטרקום בלחיצה על גבי מסך מגע.

בחירת אנשי המקצוע

לפני שבוחרים במערכת עצמה יש לבחור את אנשי המקצוע שיספקו לכם את מערכת האינטרקום ויתקינו אותה. ההמלצה היא חד משמעית: העדיפו חברה מנוסה ואמינה, שיש לה ניסיון וותק בתחום. התייעצו עם אנשי המקצוע בחברה כדי להתאים את מערכת האינטרקום הטובה ביותר לצרכיכם ובהתאם לתקציב שהגדרתם, וודאו שהמתקין שנשלח אליכם מוסמך ובעל ניסיון בהתקנת מערכות אינטרקום.

תתחדשו!

צור קשר

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך :

דלת הזזה אוטומטית

ביקרתם לאחרונה בקניון? בבית מלון? בבנייני משרדים? אם כן, סביר להניח שנכנסתם דרך דלת הזזה אוטומטית. יש משהו בדלתות הזזה אוטומטיות שגורם לנו להרגיש טוב,

קרא עוד »
תיקון אינטרקום במרכז

תיקון אינטרקום במרכז לפעמים יש תחושה שחשיבותו של האינטרקום לא מספיק מוערכת. אם נחשוב על זה לרגע, האינטרקום הוא שומר החומות של כל בניין,וילה או

קרא עוד »

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!