מה אנחנו מציעים

מערכות אינטרקום – הגנה איכותית וטכנולוגיות מתקדמות

יותר איכותי – יותר מתקדם

שמירה על ביטחון דיירי הבניין בראש ובראשונה מתחילה ממערכות הגנה איכותיות שמספקות לדיירים אפשרות שליטה על הנכנסים אל הבניין ובמקרה הצורך יכולת למנוע את כניסתם של זרים. קיים מגוון עצום של מערכות אינטרקום משוכללות. לנו בפאר אנפון יש את הניסיון לספק עבורכם את הפתרון האידיאלי לסביבת המגורים. כל מוצרי החברה מיוצרים מחומרי הגלם הטובים ביותר, תוך שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר על מנת לעמוד בציפיות הלקוח.

מערכות אינטרקום – פאר אנפון: איכות וביטחון

ישנן החלטות שצריך לקבל בלב שלם ולא לסמוך רק על אינטואיציה. חשיבותה של רכישת מערכות אינטרקום אשר תואמות את ההעדפות והצרכים של דיירי הבניין המשותף היא גבוהה ומשמעותית. טרם הרכישה יש צורך לברר מהו התקציב ומהו טווח המחירים שאתם מוכנים להשקיע. לאחר התהליך הראשוני, תגיעו אל שלב הבחינה- בו יהיו לפניכם מגוון אופציות של מערכות אינטרקום, מומלץ לקבל הסבר מפורט על כל אחת מהן, ובמידת הצורך לקבל המלצות מלקוחות מרוצים.

דיוק בפרטים – הנאה לאורך זמן

בחירה נכונה תהווה הנאה מובטחת לאורך זמן. מערכות האינטרקום הן הדבר הראשון שאתם רואים בהגעתכם לבניין. במידה והשימוש בה יהיה ידידותי ונוח, והנראות תגרום לכם תחושת נעימות. אז כנראה שעשיתם בחירה נכונה, ואנחנו ביצענו את עבודתנו על הצד הטוב ביותר, ונמשיך להיות אחראים לתקינות המערכת, ונעמוד לרשותכם בעת הצורך.

שירות אישי ומקצועי – אלפי לקוחות מרוצים

בשנים האחרונות קיימת עלייה במגמת רכישת מערכות אינטרקום, וזאת בשל המודעות לשמירה על ביטחון דיירי הבניין. מערכות אינטרקום של חברתנו עומדות בתקנים המחמירים של מכון התקנים ומגיעות בשלל עיצובים. הן משמשות כבר אלפי לקוחות מרוצים שקיבלו שירות אישי ומקצועי. עם "פאר אנפון" הבחירה נעשית קלה ובטוחה.

נשמח לעמוד לרשותכם: 072-371-2701

צור קשר

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך :

דלתות אלומיניום לבית

עמידות השילוב בין שני הגורמים הללו בא לידי ביטוי היטב בדלתות כניסה אלומיניום המציעות סגנונות עיצוב רבים ומגוונים כמו גם מערכות נעילה מתקדמות המספקות הגנה

קרא עוד »

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!