Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מה אנחנו מציעים

תיבות דואר למוסדות

לרוב במוסדות ישנם משרדים רבים ולכל משרד יש תיבה פרטית. כאשר מזמינים או מתכננים תיבות דואר למוסדות יש להתחשב בנוחיות של כל המשרדים ולתכננן את התיבות כך שכל התיבות יהיו נגישות לכל אחד, כלומר שלא יהיו תיבות גבוהות מידי כך שיהיה קשה להגיע אליהן ושלא יהיו תיבות נמוכות מידי כך שהמשתמש בהן יצטרך בכל פעם להתכופף בכדי לאסוף את הדואר שהגיע עבורו. כמובן שיש להתחשב במקום המוקצה לתיבות הדואר בכניסה לבניין אבל מומלץ לבחור מתקן שבו תיבות הדואר מוגבהות על עמודים או בגובהה סביר מהקרקע.

מה צריך לקחת בחשבון כשמזמינים תיבות דואר למוסדות?

מוסדות גדולים שבהם מספר רב של משרדים חייבים תיבות דואר, ובדרך כלל לכל משרד או בית עסק הממוקם במוסד יש תיבת דואר פרטית משלו. כשבאים להזמין תיבות דואר למוסד גדול ישנם מספר דברים שיש לתת עליהם את הדעת. ריכזנו עבורכם את עיקרי הדברים:

גודלן ועומקן של התיבות

ראשית כל, גודל ועומק התיבות. דואר שמגיע למוסד הוא לא כמו דואר שמגיע לבית פרטי או אפילו לעסק קטן. למוסד בדרך כלל מגיעים בכל יום מספר רב של מכתבים בגדלים שונים, עלונים, עיתונים מקצועיים ועוד. לכן, כשמזמינים תיבות דואר למוסדות יש לקחת זאת בחשבון ולבנות או להזמין תיבות דואר גדולות מהרגיל ועמוקות מהרגיל. זאת בכדי למנוע מדברי דואר שמגיעים למשרדים השונים בבניין או במוסד, לגלוש מהתיבה או לחזור אל השולח.

החומר ממנו עשויות תיבות דואר למוסדות

במוסדות גדולים בדרך כלל ישנם הרבה משרדים ואם לכל משרד יש תיבת דואר פרטית, משמע תיבות הדואר נמצאות בשימוש יום יומי ולעיתים אפילו נפתחות יותר מפעם ביום. בגלל העובדה שתיבות דואר למוסדות נמצאות בשימוש תדיר, הבלאי שלהן גדול יותר בהשוואה לתיבות בבתים פרטיים. לכן במקרה של תיבות דואר למוסדות יש חשיבות גדולה יותר לבנות את תיבות הדואר מחומר קשיח ועמיד במיוחד כך שלא תצטרכו להחליף את התיבות לעיתים קרובות. יש להקפיד גם על מנעולים איכותיים בתיבות עצמן כך שלא תצטרכו להחליף את המנעולים של התיבות בגלל בלאי מוגבר.

צור קשר

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך :

צרו איתנו קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם!